Kontakt do Rzecznika Konsumentów

Drukuj

POWIATOWY RZECZNIK KONSUMENTÓW W ŚWIDWINIE

PEŁNI DYŻUR

WE WTORKI I CZWARTKI W GODZ. 7:15 -15:15

 

Aby uzyskać pomoc w sprawie, konsument powinien złożyć wniosek do Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Świdwinie wraz z kopią dokumentacji dot. danej sprawy (np. kopie: paragonu /faktury/pism reklamacyjnych/umowy wraz z ich załącznikami/pisma przedsiębiorcy). Korespondencję należy kierować na adres :

Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Starostwo Powiatowe
ul. Mieszka I 16
78-300 Świdwin

Wniosek do Rzecznika Konsumentów można złożyć także osobiście w Biurze Podawczym Starostwa Powiatowego w Świdwinie ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin (PARTER)

                Pobierz wniosek do Rzecznika Konsumentów (wniosek proszę drukować dwustronnie) <--- więcej

Wnioski rozpatrywane są według kolejności daty wpływu i bez zbędnej zwłoki, jednak termin rozpatrzenia wniosku zależy także od stopnia skomplikowania sprawy. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez Powiatowego Rzecznika Konsumentów terminie.

Tryb odwoławczy – nie przysługuje.

Opłaty – nie pobiera się.

Niektóre porady mogą być udzielone przez Rzecznika:

  1. telefonicznie w każdy WTOREK I CZWARTEK od godz. 7:15 do godz. 15:15 pod numerem telefonu 94 36 50 322 lub 531 728 423
  2. drogą elektroniczną, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  3. osobiście w każdy WTOREK I CZWARTEK od godz. 7:15 do godz. 15:15,  w siedzibie Starostwa Powiatowego w Świdwinie przy ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin, I piętro, pokój nr 17.