Kontakt Rzecznik
czwartek, 16 kwietnia 2015 11:32

Aby uzyskać pomoc w sprawie, konsument powinien złożyć wniosek do Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Świdwinie o udzielenie pomocy prawnej wraz z kopią dokumentacji w przedmiotowej sprawie :

  1. osobiście w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Świdwinie ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin, I PIETRO, lub

  1. wysłać wniosek pocztą na adres :

Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Świdwinie

ul. Mieszka I 16

78-300 Świdwin


wniosek do pobrania <-- kliknij

 

Uwaga ! Rzecznik Konsumentów występuje z interwencją do przedsiębiorcy, po samodzielnym wyczerpaniu przez konsumenta drogi reklamacyjnej.

Działania Rzecznika zmierzają do polubownego zakończenia sporów.


Niektóre porady mogą być udzielone przez Rzecznika w formie :

  1. - telefonicznej we WTORKI i CZWARTKI pod nr tel. 94 36 50 322

  2. - za pomocą poczty elektronicznej : Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.


Wnioski rozpatrywane są według kolejności daty wpływu do urzędu.

Wnioski rozpatrywane są bez zbędnej zwłoki, jednak termin rozpatrzenia wniosku zależy także od stopnia skomplikowania sprawy.


Godziny pracy Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Starostwie Powiatowym w Świdwinie ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin :

WTOREK, CZWARTEK – 7.15 – 15.15, II PIETRO, POKÓJ NR 23

 

 

Nowa strona www

Szpital w Połczynie-Zdroju

Reklama
Jakich informacji szukasz na naszej witrynie?
 

Szukaj na stronie

Naszą witrynę przegląda teraz 196 gości